قابلیت Guide در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که محتوای سایر پیج‌ها را نیز به دسته بندی‌های خود اضافه کنند.


قابلیت Guide یا راهنمای اینستاگرام، مانند قسمت دسته‌بندی در یک وبسایت است. این قابلیت به کسب‌وکار‌ها، بلاگر‌ها و اینفلوئنسرها کمک می‌کند تا محصولات، خدمات‌ و به طور کلی محتوای پیج‌شان را در دسته‌های مشخصی قرار بدهند تا جست‌وجو آن‌ها برای مخاطبان و مشتریان‌‌‌شان آسان‌‌تر شود.

 

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که محتوای سایر پیج‌ها را نیز به دسته بندی‌های خود اضافه کنند؛ برای مثال اگر کسب‌وکاری برای یک محصول خاص تبلیغ کرده باشد، می‌تواند پست آن تبلیغ را به دسته بندی آن محصول اضافه کند.

هدف اصلی و ابتدایی اینستاگرام از توسعه‌ی Guide، بازنشر محتوای آموزشی با کیفیت در حوزه‌ی سلامت روان بود و در ابتدا فقط برای چند فرد و سازمان معتبر در این حوزه فعال شد، اما اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که این قابلیت را برای سایر کاربران خودش هم فعال می‌کند. برای مثال این قابلیت برای نوین‌هاب فعال شده است. Guide از اوایل خرداد ماه در حال تست است و آیکون مخصوص به آن در قسمت feed و setting پروفایل کاربران قرار دارد.

پیام خود را بنویسید

جدیدترین مطالب

امکان سایدلود اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز ۱۱ تأیید شد

اسنپ‌چت فیلتر سرعت را به دلیل به خطر افتادن جان کاربران حذف کرد

آموزش غیر فعال کردن قابلیت Tab Preview در سافاری

اینستاگرام اطلاعات الگوریتم نمایش پست‌ها را فاش کرد

اینستاگرام مخفی کردن تعداد لایک را ممکن کرد

اپل افزونه‌های مرورگر سافاری را به آیفون و آیپد اضافه می‌کند

کلاب هاوس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

با هشت مورد از ترفندهای اینستاگرام آشنا شوید

امکان ثبت درخواست برای تیک آبی توییتر دوباره فراهم شد

گوگل فوتوز با کمک هوش مصنوعی تصاویر را متحرک می‌کند

اینستاگرام بالاخره انتشار پست از طریق دسکتاپ را ممکن می‌کند

پست‌ها و استوری‌های حذف شده اینستاگرام را چگونه برگردانیم؟

توییتر امکان جستجو در دایرکت مسیج را ساده‌تر می‌کند

افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اکسپلور

چرا باید پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنیم؟