4 نکته مهم برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام

بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش‌هایی‌ است که کمک زیادی به دیده شدن یک کسب‌و‌کار می‌کند. تب Explore یا همان بخش اکسپلور، یکی از بهترین راه‌هایی‌ست که می‌تواند فالوور و ترافیک زیادی را به سمت شما روانه کند و در نهایت، ورق را به نفع شما برگرداند.


هر کسب و کاری به دنبال شناخته شدن است. دیده شدن، بیشتر از اینکه به شانس احتیاج داشته باشد، به کمی تغییر نیازمند است. بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش‌هایی‌ است که کمک زیادی به دیده شدن یک کسب‌و‌کار می‌کند. تب Explore یا همان بخش اکسپلور، یکی از بهترین راه‌هایی‌ست که می‌تواند فالوور و ترافیک زیادی را به سمت شما روانه کند و در نهایت، ورق را به نفع شما برگرداند

 

۱- مخاطبان خود را بشناسید
اگر می‌خواهید محصولاتتان را به فروش برسانید، ابتدا باید بدانید قرار است به چه کسانی بفروشید. باید از خود بپرسید که مخاطبان شما واقعاً به چه چیزی احتیاج دارند و کسب و کار شما چطور می‌تواند به آن‌ها کمک کند؟ برای اینکه کار با بخش Explore اینستاگرام را آغاز کنید، به پرسش‌های زیر کمی فکر کنید:

مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟
آن‌ها به چه چیزهایی علاقه‌مند هستند؟
اکانت اینستاگرام آن‌ها چگونه است؟
چه کسانی را فالوو می‌کنند؟

 

۲- به مخاطب گوش دهید
اهمیت دادن به مخاطب می‌تواند بین به اشتراک گذاشته شدن محتوا یا نادیده گرفته شدن آن تفاوت ایجاد کند. برای اینکه محتوای‌تان متناسب با مخاطب‌تان باشد، لازم است بدانید کاربران با چه نوع محتوایی بیشتر تعامل دارند. اگر تاکنون اکانت‌های مرتبط با صنعت خود و مخاطب هدفتان را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید باید چه نوع محتوایی تولید کنید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام حضور داشته باشید.

 

۳- از هشتگ‌ها استفاده کنید
هشتگ‌ها چاشنی شبکه‌های اجتماعی هستند. فرق نمی‌کند مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند یا نه، هشتگ‌ها برای بازاریابان اهمیت زیادی دارند. اولین کاری که برای دیده شدن محتوایتان می‌توانید انجام دهید این است که از هشتگ‌ استفاده کنید و محتوای‌تان را از گم شدن در میان انبوه محتوا نجات دهید!

هشتگ‌ها شبانه روزی کار می‌کنند و هرکس که آن‌ها را جستجو کند، نشان داده می‌شوند. با کشاندن مخاطبان به صفحه شما کار راحت‌تر می‌شود. به هرحال خیلی مهم است که روش صحیح استفاده از هشتگ‌ها را بدانید.

 

۴- کاربران را به تعامل تشویق کنید
از هر کاری که می‌توانید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان انجام دهید، دریغ نکنید تا مخاطبان هدفتان را به دست آورید. هرچه پست اینستاگرامتان لایک و کامنت بیشتری دریافت کند، شانس بیشتری دارد تا در صفحه‌ی اکسپلور مخاطب هدفتان نمایش داده شود. زمانی که عکس یا ویدیویی را منتشر می‌کنید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید فالوورها یا کامنت‌های بیشتری داشته باشید؟

پیام خود را بنویسید

جدیدترین مطالب

راه‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام، تضمینی!

چرا ربات‌های اینستاگرام پیج شما را نابود می کنند؟!

پلتفرم شبکه اجتماعی دونالد ترامپ راه‌اندازی شد

قیمت دوج کوین به مرز یک دلار نزدیک می‌شود

اینستاگرام تا سال ۲۰۲۲ از رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نخواهد کرد

قابلیت زیرنویس خودکار به ویدیوهای استوری اینستاگرام اضافه شد

قابلیت غیرفعال کردن میکروفون و دوربین به لایو اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام تبلیغات را به بخش Reels می‌آورد

اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر مجهز می‌شود

زمانبندی ارسال پست و استوری اینستاگرام با Combin Scheduler

تغییر سرعت پخش پیام صوتی در نسخه بتا واتساپ!

توییتر روش فعال کردن آپلود تصاویر 4K را به اشتراک گذاشت

از ابزار جدید اینستاگرام استفاده کنید

سامسونگ بر بازار گوشی‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۱ سلطنت می‌کند

قابلیت‌های صوتی جدید فیسبوک برای رقابت با کلاب هاوس